Les direccions pedagògiques d’educació primària de les 25 escoles FEDAC han presentat aquest dilluns els projectes de final del diploma universitari “Pedagogia i gestió per transformar l’escola”, que han cursat a la Mondragon Unibertsitatea.
Durant el curs, les direccions pedagògiques de primària de les escoles FEDAC s’han format en el marc pedagògic del canvi a l’escola i en les eines necessàries per projectar, dissenyar i liderar la transformació dels centres escolars.
Per als projectes de final de curs, els docents FEDAC han desenvolupat en grup un conjunt de treballs d’investigació al voltant de diversos reptes actuals de les escoles.
Amb metodologia Design Thinking, cada grup ha creat un prototip per donar resposta al seu repte, amb la finalitat de transformar i millorar l’impacte de l’escola. La sala d’actes de FEDAC Amílcar va acollir les presentacions d’aquests projectes de final de curs.
En grups de cinc persones, els i les responsables de la direcció pedagògica de primària les 25 escoles FEDAC de Catalunya, van presentar els cinc projectes següents:
Aquest és el segon any que docents de les escoles FEDAC es formen a la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la Mondragon Unibertsitatea. El curs 2020-21, 25 educadors FEDAC amb rol shaker o sacsejador van cursar-hi el diploma “Nous rols per a l’aprenentatge en educació”.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola